آرشیو تیر ماه 1400

معرفي بهترين و كاربردي ترين سايت هاي ايراني

تاپينگ بستني صنعتي چيست؟ | ليست قيمت انواع مدل ها

تاپينگ بستني صنعتي




تاپينگ صنعتي بستني هم نوعي فريزر يا يخچال صنعتي است كه امروزه به يكي از ضروري ترين و مهم ترين تجهيزات مورد نياز در مغازه هاي بستني و آبميوه فروشي تبديل شده است.

نگهداري بهداشتي بستني ها و همچنين قرار داشتن آنها در ديد مشتريان دو مزيت اصلي تاپينگ هاي بستني صنعتي است كه با خريد اين محصولات از آنها بهره مند ميشويد و همچنين از طرفي هم حفظ تازگي و كيفيت بستني ها و اينكه مشتري ميتواند از تمامي بستني هاي شما را مشاهده كند و از بين آنها موارد مورد علاقه خود را به راحتي انتخاب كند از ديگر مزايا اين محصولات هستند.

اين محصولات شركت صنايع برودتي اورانوس داراي مدل هاي متفاوتي هستند كه هر كدام داراي تعداد متغيري لگن هاي مخصوص بستني هستند كه اين مورد روي قيمت آنها هم تاثير ميگذارد و همچنين ساخت و سفارش اين محصولات طبق نياز و درخواست مشتري در شركت ما انجام ميشود.

به منظور نمايش بهتر بستني ها از داخل نورپردازي LED كار شده است وشيشه استفاده شده از نوع ضد بخار مي باشد.

https://uranoosboroodat.com/category/%D8%AA%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C

بهترين مارك فريزر صندوقي چيست و قيمت آن چقدر است؟

بهترين مارك فريزر صندوقي خانگي

تمامي افرادي كه به دنبال فريزر صندوقي خانگي باشند معمولا به دنبال بهترين مارك فريزر صندوقي خانگي هستند كه بتوانند ساليان سال ازش استفاده لازم را ببرند.

وقتي وارد بازار صنايع برودتي ميشويد مارك هاي زيادي از فريزر صندوقي خانگي مشاهده ميكنيد كه با تعريف فروشندگان تقريبا تمامي آنها بهترين هستند.

اما شما ميتوانيد با شماره هاي درج شده در سايت ما تماس بگيريد تا هم به صورت رايگان مشاوره و راهنمايي دريات كنيد و هم بهترين فريزر صندوقي خانگي را خريداري كنيد.

 

فريزر صندوقي

 

قيمت يخچال و فريزر صندوقي

صنايع برودتي اورانوس توليد كننده و فروشنده مستقيم انواع فريزر صندوقي و ساير صنايع برودتي و يخچال هاي صنعتي در ايران ميباشد كه از بهترين مواد اوليه و يراق آلات براي ساخت محصولات استفاده ميكند.

لازم به ذكر است كه فريزر صندوقي هم يكي از پر فروش ترين محصولات شركت اورانوس است كه داراي قيمت و كيفيت مناسبي است.

براي آگاهي از قيمت فريزر صندوقي و دريافت اطلاعات بيشتر وارد لينك زير شويد.

https://uranoosboroodat.com/category/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C

يخچال پرده هوا چيست و چه كاربرد هايي دارد؟

يخچال پرده هوا چيست؟

يخچال پرده هوا
 
يخچال و فريزر پرده هوا شركت صنايع برودتي اورنوس ، به عنوان يك كالاي اصلي  براي فروشگاه مواد غذايي مانند هايپر استار . هايپرمي . مي باشد كه يخچال پرده هوا به عنوان يك كالا ي بازرگاني شناخته مي شود ،يخچال پرده هوا يا (يخچال بدون درب) به گونه اي طراحي شده است كه يك جريان ثابت از هواي اجباري سرد را از پايين به بالاي سطح جلوي يخچال و فريزر منتقل كند. اين سيستم برودتي در يخچال فاقد درب نصب شده است ، در عوض داراي يك جبهه باز با جريان هواي سرد است كه به عنوان يك پرده عمل مي كند تا محصولات را در داخل هواي سرد و گرم نگه دارد. براي خرده فروشان ، اين بدان معني است كه مشتريان از ديد كاملي نسبت به محصولات برخوردار هستند و به آنها امكان مي دهد تا به راحتي محصولات را مشاهده كنند و غذاي يا نوشيدني مورد علاقه خود را انتخاب كنند.
 
يخچال و فريزر پرده هوا براي ده ها سال است كه به عنوان يك راه حل بسيار محبوب براي  فروشگاههاي زنجيره اي و فروشندگان مواد غذايي و نوشيدني وجود دارد. با اين وجود نگراني هايي در مورد سطح پايداري آنها ،و هزينه هاي انرژي وجود دارد كه اين مشكل هم با فناوريهاي جديد و استفاده از بدنه فوم تزريق فشرده دستگاهي براي جلوگيري از اتلاف انرژي قابل انجام شده است.

https://uranoosboroodat.com/category/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D9%87%D9%88%D8%A7